تولد دوباره
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 720
بازدید کل : 87767
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




یه عمر عاشقونه برای تو میخونم دیوونه وار میخوامت فقط اینو می دونم تنگ غروب میشینم خدا خدا میکنم اسمتو نازنینم همش صدا میکنم نازتو بنازم اهای دختر خوشکل به تو می نازم چی باید صدات کنم تو که از بهترینی دوست دارم نگات کنم چونکه خوشکل ترینی آره تو بهترینی آره خوشکل ترینی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:تولد دوباره, :: 10:6 ::  نويسنده : خالدجدگال